Care este termenul de livrare?
Articolele disponibile sunt livrate, de regulă, in 3-5 zile lucrătoare dacă produsul este în stoc, de la primirea banilor în cont către Monaval SRL prin opțiunea plata cu card sau de la confirmarea comenzii de către client pentru plata ramburs.
CUM SE POT RETURNA PRODUSELE ACHIZIȚIONATE ONLINE?
Produsele vor fi returnate doar printr-o firmă de curierat, în condiții bune, neutillizate, însoțite de etichete și de factură, împachetate corespunzător pentru transport.Produsul trebuie să nu prezinte urme de uzură, pete, lovituri, tăieturi sau zgârieturi. Dumneavoastră sunteți responsabil pentru deteriorarea produsului în urma transportului de schimb sau returnare de produse către MONAVAL SRL.
În caz contrar, ele vor fi reexpediate clientului. Firma MONAVAL SRL își rezervă, conform O.G. 130/2000, dreptul de a nu accepta retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Produsele purtate NU se pot returna sau schimba. În cazul în care produsele prezintă defecte, avem rugămintea de a ne notifica în scris în maxim 48 de ore de la data primirii coletului.
Contactați-ne și solicitați adresa la care trebuie expediat coletul!
Cum primesc banii înapoi?
Returnarea banilor se face într-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat să ne comunice în scris contul bancar (IBAN) în care dorește returnarea banilor și titularul acestuia. Nu acceptăm colete trimise cu valoare ramburs! Orice colet retur trimis cu ramburs va fi refuzat fără o notificare în prealabil.
Cine platește transportul pentru retur?
Taxele de tur-retur vor fi suportate de către clientul care dorește să returneze produsul.
Cum transmit cererea de retur?
Completează formularul de retur în care să cuprinzi toate informațiile cerute: nume și prenume Cumpărător, contul IBAN în care se vor returna banii, numărul comenzii, numărul de AWB al returului, denumirea produselor și cantitatea de produse din fiecare sortiment returnate. https://bebetop.ro/formular-de-retur/
Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?
Da, este posibilă înlocuirea directă a unui articol defect cu unul nou sau cu un alt produs. În cazul în care valoarea sumei este depășită, se va achita diferența fie prin ramburs, fie prin transfer bancar. Pentru a realiza acest proces, trebuie să ne contactați înainte.
Primesc o confirmare atunci când coletul de retur este preluat?
Nu. Dar odată ce coletul este scanat o să apară în sistemul de tracking a firmei de livrări pe care ai ales-o. (noi lucrăm cu Nemo Express). De aceea este important să păstrezi numărul AWB-ului de retur. Confirmarea returului o primești pe email când coletul ajunge în depozitul nostru.
Când primesc banii înapoi?
Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea coletului la sediul firmei MONAVAL SRL.