1.Livrare
bebetop.ro oferă clienților săi LIVRARE GRATUITĂ PE TERITORIUL ROMÂNIEI PENTRU TOATE CONTRACTELE ÎN VALOARE DE PESTE 300 RON. În cazul în care valoarea comenzii nu depășește această valoare, costurile de livrare vor fi incluse în preț, după cum urmează:
Nemo Express: 19 RON.
Care este termenul de livrare?
Articolele disponibile sunt livrate, de regulă, in 3-5 zile lucrătoare dacă produsul este în stoc, de la primirea banilor în cont către MONAVAL SRL prin opțiunea plata cu card sau de la confirmarea comenzii de către client pentru plata ramburs.
2.Retur
CUM SE POT RETURNA PRODUSELE ACHIZIȚIONATE ONLINE?
Toate produsele comercializate de MONAVAL SRL sunt supuse condițiilor de garanție în conformitate cu legislația în vigoare. Conform legislației în vigoare, Cumpărătorul poate returna produsele achiziționate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, în baza unei notificări scrise în prealabil pe https://bebetop.ro/formular-de-retur/
Contactați-ne și solicitați adresa la care trebuie expediat coletul!
IMPORTANT: Produsele vor fi returnate doar printr-o firmă de curierat, în condiții bune, cu sigiliul de retur intact, neutillizate, însoțite de etichete și de factură, împachetate corespunzător pentru transport. În caz contrar, ele vor fi reexpediate clientului. Firma MONAVAL SRL își rezervă, conform O.G. 130/2000, dreptul de a nu accepta retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse din piele, genți, portofele și în general alte accesorii.
Nu acceptăm colete trimise cu valoare ramburs! Returnarea banilor se face într-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat să ne comunice în scris contul bancar (IBAN) în care dorește returnarea banilor și titularul acestuia.
Cine platește transportul pentru retur?
Taxele de retur vor fi suportate de către clientul ce dorește să returneze produsul.
Cum transmit cererea de retur?
Completează formularul de retur în care să cuprinzi toate informațiile cerute: nume și prenume Cumpărător, contul IBAN în care se vor returna banii, numărul comenzii, numărul de AWB al returului, denumirea produselor și cantitatea de produse din fiecare sortiment returnate. https://bebetop.ro/formular-de-retur/
Nu mai am niciun autocolant de retur. De unde pot obține unul nou?
Te rugăm să anunți firma de curierat Urgent Cargus că nu ai autocolantul de retur. Când curierul va veni să ridice coletul o să îți pună la dispoziție o etichetă de retur. Alternativ, poți face această cerere și într-o locație Urgent Cargus.
Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?
Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată în contul IBAN al Cumpărătorului. După aceea, poți comanda din nou produsul.
Primesc o confirmare atunci când coletul de retur este preluat?
Nu. Dar odată ce coletul este scanat o să apară în sistemul de tracking Nemo Express. De aceea este important să păstrezi numărul AWB-ului de retur. Confirmarea returului o primești pe email când coletul ajunge în depozitul nostru.
Când primesc banii înapoi?
Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea coletului la sediul firmei MONAVAL SRL.
*În cazul schimbării produselor cu un produs mai scump, va trebui să achiți diferența de preț.
**Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în: – Ordonanța nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță – Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță – Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.
Conform legislației în vigoare, aveți la dispozițe TELEFONUL CONSUMATORILOR – 0219551 al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.