Prezentul regulament reprezintă termenii și condițiile de utilizare ale site-ului bebetop.ro. Orice comandă plasată pe acest site trebuie să fie de acord cu prezentul Regulament și cu legislația aplicată în vigoare.
REGULAMENTUL MAGAZINULUI bebetop.ro
DEFINITII SI TERMENI
bebetop.ro – este denumirea comercială a MONAVAL S.R.L., persoană juridică cu naționalitate română, cu sediul social in Municipiul Galați, Bulevardul SIDERURGISTILOR, Nr. 35, PARTER, Bloc SD3A, Scara3, Ap. 40, Județ Galați, cu numărul de înregistrare la Registrul Comerțului J17/632/1999 și RO12195763, Capital Social: 400.000 lei.
Vânzător – bebetop.ro.
Client – poate fi orice persoană fizică care are varsta peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care efectuează o Comandă.
Site – magazinul online găzduit la adresa web bebetop.ro și subdomeniile acestuia.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client prin care Clientul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri de pe Site.
Bunuri – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmeaza a fi furnizate de către Vânzător, Clientului ca urmare a Contractului încheiat.
Produse – orice produs, inclusiv documentele menționate în Comandă, care urmeaza a fi furnizate Clientului, de către Vânzător.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de catre Vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Client, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Clientului.
Conținut – reprezintă:
– toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
– conținutul oricărui e-mail trimis Clienților de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Clientului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
– informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioada;
– informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
– date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Apreciere – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.
Rating– modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Client față de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat întotdeauna Aprecierii scrise de Client asupra unui Bun.
Comentariu – observație cu scop critic, pe marginea unei Aprecieri sau a unui alt comentariu.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri adăugate în secțiunea “Coșul meu” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun de către bebetop.ro, Clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
I. INTRODUCERE
1. MONAVAL SRL cu sediul în Galați, adresa: Bulevardul SIDERURGISTILOR, Nr. 35, PARTER, Bloc SD3A, Scara3, Ap. 40, înregistrată la Oficiul Registrulului Comerțului de pe lângă Tribunalul Galați, sub numărul J17/632/1999 , Cod Unic de Înregistrare 12195763, cu un capital social de 400.000 ron, permite achiziţionarea de produse prin Internet – de la adresa: www.bebetop.RO („MAGAZIN”). Operatorul datelor personale ale clienţilor Magazinului este societatea MONAVAL SRL cu sediul social în Municipiul Galați, Bulevardul SIDERURGISTILOR, Nr. 35, PARTER, Bloc SD3A, Scara3, Ap. 40, Județ Galați.
2. Prezentul Regulament se adresează tuturor utilizatorilor Magazinului şi stabileşte regulile de efectuare a înregistrării şi de utilizare a contului de Magazin, regulile de rezervare pe cale electronică a produselor disponibile în Magazin (“PRODUSE” sau „PRODUS”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului precum şi regulile încheierii contractelor de vânzare a produselor.
3. Poate accesa Regulamentul orice utilizator al Magazinului, în orice moment, “dând click” pe linkul „Termeni si Conditii” aflat pe pagina de web a magazinului. Acesta se va afla la adresa https://bebetop.ro/termeni-si-conditii
4. Informaţiile despre produsele din Magazin – printre altele, descrieri, preţuri – constituie o ofertă de încheierea de contracte de vânzare la distanța în sensul legilor în vigoare, conform condițiilor din documentul Termeni şi Condiții.
5. Produsele din Magazin sunt prezentate în mod detaliat. Pe pagina web se află informaţii detaliate despre proprietăţile Produsului, preţul acestuia, materialul din care este realizat etc.
6. Fotografiile şi prezentările produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de produse concret indicate de acestea.
II. REGULILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ŞI DE ȊNCHEIERE DE CONTRACTE DE VÂNZARE A PRODUSELOR
1. MONAVAL SRL pemite încheierea de contracte de vânzare la distanța a produselor prin Internet şi prestează o serie de servicii, prevăzute în Regulamentul de faţă.
2. Contractul de vânzare a produselor se încheie între utilizatorul Magazinului, persoană fizică („CLIENT”), şi MONAVAL SRL cu sediul în GALAȚI.
3. Prin site-ul bebetop.ro nu se încheie contracte de vânzare cu persoane juridice.
4. Condiţia începerii utilizării Magazinului este cunoaşterea acestui Regulament şi acceptarea sa.
5. Informaţiile furnizate de Client în timpul plasării comenzii trebuie să fie reale, actuale şi exacte. MONAVAL SRL îşi rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii, în cazul când datele furnizate nu sunt suficient de exacte şi fac imposibilă realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzătoare a produselor. Înainte de a refuza realizarea comenzii MONAVAL SRL va încerca să îl contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibilă realizarea acesteia.
6. Magazinul ia toate măsurile tehnice şi administrative posibile şi impuse de legislația în vigoare, menite a proteja datele personale ale Clienţilor şi mai ales de a preveni obţinerea şi modificarea de către persoane neautorizate a datelor personale furnizate în timpul înregistrării.
7. Clientul care a utilizat Magazinul are obligaţiile:
a) de a nu furniza şi transmite informaţii interzise prin lege;
b) de a utiliza Magazinul într-un mod care să nu perturbe funcţionarea acestuia;
c) de a nu difuza şi de a nu plasa în cadrul Magazinului informaţii comerciale incorecte;
d) de a utiliza Magazinul într-un mod care să nu creeze inconveniente pentru alţi clienţi şi pentru Administratorul Magazinului;
e) de a folosi informaţiile publicate în paginile magazinului doar în scop personal.
III. ȊNCHEIEREA CONTRACTELOR DE VÂNZARE:
1. Magazinul permite plasarea comenzilor de Produse după cum urmează:
a) pe pagina web a Magazinului (on-line), urmând procedura de plasare a comenzilor,
b) prin e-mail, transmiţând comanda cu produsele alese pe adresa: contact@bebetop.ro
2. Magazinul primeşte comenzile plasate on-line pe parcursul întregii zile, în toate zilele săptămânii. Comenzile plasate prin poştă electronică sunt primite în zilele lucrătoare între orele 9.00 – 18.00. Comenzile plasate în zilele libere sau de sărbători vor fi prelucrate în decurs de două zile lucrătoare de la data plasării comenzii și cu livrare în 3-5 zile lucrătoare.
3. Clientul poate plasa o comandă fără a fi nevoie de a-şi înregistra permanent datele personale în baza de date a Magazinului (aşa numitele cumpărături fără înregistrare).
4. Condiţia plasării comenzii o constituie completarea în formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere şi pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau bonului fiscal.
5. Pentru a plasa o comandă se aleg produsele din Magazin, mai ales în ceea ce priveşte cantitatea, culoarea, mărimea, după care se adaugă în “COŞ” şi se continuă procedura de plasare a comenzii selectându-se diferitele opțiuni. Codurile de reducere nu pot fi combinate cu alte programe de loialitate și parteneriat disponibile în magazinul bebetop.ro, și nu este posibilă beneficierea de mai multe programe în timpul unei tranzacții. Codurile ce pot fi folosite o singură dată, nu vor putea fi returnate în cazul în care se efectuează un retur.
6. Până la momentul confirmării selectării produselor cu tasta „Trimite comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificări referitoare la produsul din comandă, precum şi la datele pentru livrare şi de facturare. Confirmarea de către Client a comenzii prin tasta „Finalizează comanda” este echivalentă cu acceptarea obligaţiei de a face plata preţului produselor şi a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, înainte de confirmarea comenzii.
7. Confirmarea de către Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie oferta transmisă de Client către MONAVAL SRL, de a încheia contractul de vânzare, conform conţinutului comenzii şi prezentului Regulament.
8. În momentul plasării comenzii conform pct. 6 de mai sus, Clientul primeşte la adresa de e-mail indicată un mesaj referitor la comanda plasată: cantităţile de produse comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare şi de plată ales, timpul de livrare a comenzii precum şi datele de contact ale Clientului, Magazinului, informaţii despre modul de depunere a unei reclamaţiii în privinţa produselor precum şi despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vânzare. Procedura aceasta reprezintă şi o confirmare a primirii de către Magazin a ofertei de achiziţie din partea Clientului.
9. Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisă prin e-mail sau telefonic (Confirmarea realizării şi livrării comenzii) la adresa de e-mail indicată de acesta. După primirea confirmării de mai sus se ajunge la încheierea între Client şi MONAVAL SRL a contractului de vânzare a produselor comandate de Client.
10. Contractul de vânzare se încheie în limba română, având conţinutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasată de Client.
11. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
12. Notificarea primită de către Client, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
13. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri din Comandă va anunța Clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
14. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Client în momentul primirii de către Client de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii și confirmarea acesteia de către Client.
15. Fără atingerea dreptului Clientului de a se retrage din contract, conform legislaţiei în vigoare, Clientul poate renunţa la comandă înainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achiziţie, adică înainte de a primi mailul care confirmă acceptarea comenzii spre realizare, despre care se vorbeste la pct. 9 de mai sus. În această privinţă Clientul trebuie să contacteze urgent legătura cu Magazinul – dacă este posibil prin telefon, cu confirmare prin e-mail, sau prin email la adresa contact@bebetop.ro
16. Magazinul îşi rezervă dreptul de a refuza livrarea comenzii în cadrul contractului de vânzare, în cazul când oricare din ipotezele de mai jos sunt aplicabile:
(i) datele de contact ale Cumpărătorului sunt atât de neclare, încât fac imposibilă livrarea Produsului; sau
(ii) tranzacţia nu a fost autorizată în sistemul de plăţi electronice, în cazul plății online; sau
(iii) plata online pentru comandă nu a fost efectuată în termen de 2 zile lucrătoare de la data primirii linkului; sau
(iv) în cazul primei comenzi cu o valoare de peste 500 de lei și cu plata ramburs plasate pe site-ul bebetop.ro, clientul nu răspunde la cererile bebetop.ro de a confirma prin email datele de livrare.
16.Clientul va primi o factură care documentează achiziția de bunuri în format PDF sau alt format adecvat, la adresa de e-mail furnizată de Client.
IV. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client.
2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la sectiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3. Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON)
4. În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Clientul.
5 Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
6. După 3 zile de la achiziționarea unui Bun, Clientului i se va solicita înscrierea unei Aprecieri legate de Bunul achizitionat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Client în Cont. În acest fel, Clientul contribuie la informarea altor posibili Clienți de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.
V. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA șI INDUSTRIALA
1. Conținutul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a bebetop.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
2. Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe parți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de bebetop.ro, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al bebetop.ro asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al bebetop.ro
3. Orice Conținut la care Clientul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între bebetop.ro și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea bebetop.ro cu referire la acel Conținut.
4. Clientul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul in care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
VI. LIVRAREA ŞI RECEPȚIONAREA PRODUSELOR
1. Produsele sunt livrate la adresa indicată de către Client în comandă. Termenul estimativ pentru livrarea produselor este stabilit în rezumatul comenzii, înainte de confirmarea de către Client a plasării comenzii prin butonul “Trimite comanda”.
2. Termenul prevăzut pentru livrarea la Client, este de 5 zile lucrătoare din ziua următoare trimiterii coletului. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui să depăşească 7 zile lucrătoare şi în niciun caz nu va depăşi 20 zile de la data încheierii contractului de vânzare. Începerea realizării comenzii poate fi întârziată până la momentul autorizarii tranzacţiei în sistemul de plăţi electronice, în cazul plății online.
3. Produsele sunt livrate la adresa indicată de pe teritoriul României de către firma de expeditie Urgent Cargus. Taxele pentru livrarea produselor se indică în procesul de plasare a comenzii.
4. Toate trimiterile sunt asigurate de firma de curierat Urgent Cargus.
5. Comenzile cu o valoare de peste 500,00 (în litere: cinci sute) lei vor fi expediate pe cheltuiala Magazinului. În celelalte cazuri costul de expediere a produselor achiziţionate este în cuantum de 12,9 (în litere: doisprezece lei și nouă bani) lei este suportat de către Client, lucru despre care este informat tot înainte de confirmarea comenzii plasate. La fiecare produs expediat se ataşează dovada achiziţionării (factură fiscală) precum şi un formular de înlocuire/returnare a Produsului.
VII. PREȚURI ŞI METODE DE PLATĂ
1. Informaţia despre preţul de achiziţie al Produsului de pe pagina de web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de către Client a unui e-mail de confirmare a acceptării comenzii plasate de acesta, pentru achiziţia produselor selectate, conform pct. II pct. 9. Respectivul preţ nu mai suferă modificări, indiferent de modificările de preţ din Magazin care mai pot avea loc după confirmarea comenzii prin mail.
2.. Preţurile produselor din magazine sunt date în lei şi conţin toate componentele preţului.
3. Clientul va achita preţul Produselor comandate şi cheltuielile de expediţie, după cum doreşte:
a) prin ramburs, achitând firmei de curierat la livrare
b) plata prin card prin intermediul serviciului autorizat eBTpay înainte de livrare.
În cazul în care Clientul alege plata online ca metodă de plată, lipsa confirmării plății de eBTpay, în termen de 2 zile de la plasarea comenzii, va duce la anularea comenzii. În acest caz, puteți plasa din nou o comandă și puteți alege o altă metodă de plată. Procesarea comenzii plătite prin plată electronică începe după confirmarea plății pentru produse în acest caz.
4. MONAVAL SRL îşi rezervă dreptul de a modifica preţul produselor aflate în Magazin, de a introduce în vânzare produse noi, de a desfăşura sau de a revoca acţiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificări conforme cu prevederile legislatiei în vigoare, cu condiţia ca aceste modificări să nu încalce drepturile persoanelor care au încheiat contracte de vânzare a produselor oferite de Magazin înainte de efectuarea respectivelor modificări, sau a drepturilor persoanelor autorizate să participe la o anume promoţie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfăşurării sale.
VIII. RECLAMAȚII REFERITOARE LA PRODUSE
1. Produsele oferite prin magazin sunt noi și provin din surse autorizate de la fiecare producator in parte. MONAVAL SRL răspunde pentru defectele din fabrică a produselor pe baza legislației în vigoare. De asemenea MONAVAL SRL respectă garanția legală pentru conformitatea produselor.
2. MONAVAL SRL va lua măsuri pentru a asigura pe deplin funcţionarea corectă a Magazinului, în domeniile indicate de cunoştinţele tehnice actuale şi se obligă să înlăture într-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de către Clienţi.
4. Orice lucru cumpărat în Magazin poate fi obiectul unei reclamaţii, cu respectarea termenilor şi condiţiilor de reclamaţie stabiliţi prin lege, dacă prezintă defecte ce constituie neconformităţi cu contractul de vânzare încheiat.
5. Produsele, și dacă este cazul însoțite de reclamație, se pot trimite prin firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului, returnând produsul împreună cu descrierea în scris a defectului sau cu un formular de reclamaţie descărcat de pe pagina Magazinului şi cu dovada achiziţionării, prin scrisoare recomandată sau altă altă formă de transmitere, la adresa: Urgent Cargus, adăugând: „Reclamatie magazin online bebetop.RO”. Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamaţiei în termen de 14 zile, calculate din ziua următoare primirii de către Magazin a trimiterii cu produs reclamat.
6. Clientul are dreptul la următoarele pretenţii, conform legislației în vigoare:
a) Să ceară să renunţe la Contract sau să ceară reducerea preţului Produsului, dacă Vânzătorul nu înlocuieşte de urgenţă şi fără mari inconveniețe pentru Cumpărător, produs defect sau nu înlătură defectul, ori
b) Să ceară înlocuirea Produsului cu un altul fără defecte sau înlăturarea defectelor.
7. În cazul în care reclamaţia nu este admisă, produsul va fi returnat împreună cu un raport referitor la nejustificarea reclamaţiei.
8. În cazul în care se constată de către Client deteriorarea Produsului în timpul transportului se recomandă ca el să întocmească în prezenţa curierului un proces verbal de constatare daune.
IX. RETURURILE DE MARFĂ – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE
1. Clientul – consumator, așa cum este definit conform legislației în vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a indica vreun motiv, pe baza dispozițiilor legale și a principiilor de mai jos. Conform legislatiei in vigoare, Cumparatorul poate returna produsele achizitionate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, in baza unei notificari scrise in prealabil.
2. Clientul poate returna produsele livrate ce nu îi satisfac așteptările, spre a fi înlocuite cu altele în termen de 30 de zile, acest retur urmând regimul unei comenzi obişnuite. Produsele vor fi returnate doar printr-o firmă de curierat, în condiții bune, cu sigiliul de retur intact, neutillizate, însoțite de etichete și de factură. în caz contrar, ele vor fi reexpediate clientului. Firma MONAVAL SRL își rezervă, conform O.G. 130/2000, dreptul de a nu accepta retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse din piele, genți, portofele și în general alte accesorii.
3. Pentru a-şi exercita dreptul de retragere din contract Clientul trebuie să returneze produs la adresa: URGENT CARGUS, ROMANIA cu mențiunea “bebetop.RO – RETUR“.
4. Clienţii pot folosi modelul de formular de retragere din contract care există pe website.
5.Clientul poate menționa în formular dacă dorește ca defectul să fie reparat, produsul schimbat cu un altul ori să primească suma valorii în contul aferent. (IBAN client)
5. Pentru a respecta termenul de retragere din contract este suficient ca Clientul să trimită informaţiia referitoare la decizia sa de exercitare a dreptului de retragere înainte de împlinirea termenului de renunţare.
6. Clientul trimite produsele care fac obiectul retragerii din contract la următoarea adresă: URGENT CARGUS, ROMANIA cu mențiunea “bebetop.ro – RETUR” de îndată, sau, în orice caz, nu mai târziu de 30 zile de la data când a informat Magazinul despre retragerea din prezentul contract. Termenul se consideră a fi respectat dacă Clientul returnează obiectul înainte de împlinirea termenului de 30 zile.
7. Clientul suportă costurile directe de returnare a produselor.
8. Magazinul poate amâna returnarea plăţii până la momentul primirii produsului.
9. Clienţii răspund doar pentru reducerea valorii produselor returnate, rezultate din utilizarea acestora în alt mod decât cel necesar pentru a constata naturii, caracteristicilor si functionarii produsului.
10. Returnarea banilor se face Într-un cont bancar (IBAN), după ce s-a constat dacă produsele returnate îndeplinesc condițiile de retur, clientul fiind obligat să ne comunice în scris contul bancar (IBAN) în care dorește returnarea banilor si titularul acestuia. MONAVAL SRL nu acceptă coletele trimise cu valoare ramburs.
X. INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE
1. Magazinul prestează pentru Clienţi următoarele servicii, pe cale electronică:
a) Facilitarea încheierii on-line a contractelor de vânzare din Magazin, conform prezentului Regulament,
b) Facilitarea deschiderii de conturi ale Clienţilor în Magazin,
c) Transmiterea informaţiei comerciale comandate, referitoare la produse.
2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare a produselor conform legislației aplicabile şi în baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. În plus, Clientul are dreptul, în orice moment, de a cere încetarea de către Magazin a prestării serviciilor menţionate la pct 1 b) şi c) de mai sus.
3. Condiţiile tehnice de prestare de către Magazin, pe cale electronică, a serviciilor, sunt următoarele:
a) acces la Internet,
b) folosirea unui browser ( FireFox, Chrome sau altele asemănătoare),
c) Deţinerea unui cont de poştă electronică.
4. Reclamaţii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronică pot fi depuse transmiţându-le la adresa de e-mail a Departamentului de Relații cu Clienții al Magazinului, contact@bebetop.ro. Reclamaţia Clientului trebuie să conţină denumirea beneficiarului şi o scurtă descriere a procesului reclamat. Magazinul se va strădui ca reclamaţiile depuse să fie examinate în cel mai scurt timp cu putinţă, totuşi, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii reclamaţiei de către Magazin. Despre modul în care a fost soluţionată reclamaţia Clientul va fi anunţat pe calea aleasă de Client, telefonic sau ca informaţie transmisă pe e-mail la adresa indicată de acesta.
MONAVAL SRL aduce la cunoştinţă că în funcţie de setările browserului Clientului poate introduce în sistemul Informatic al Clientului fişiere cookies, ce nu sunt o componentă a conţinutului serviciilor prestate de către Magazin dar care ar putea permite recunoașterea ulterioară a Clientului ce intră pe pagina de web a Magazinului şi sunt utilizate de Magazin pentru a înlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca şi pentru monitorizarea de către Magazin a navigărilor Clientului pe pagina de web. Clientul poate renunţa în orice moment la posibilitatea ca Magazinul să utilizeze cookies, prin setările corespunzătoare ale browserului său.
XI. PUBLICITATE
1. Newsletterele bebetop.ro sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de MONAVAL SRL. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.
2. În momentul în care, Clientul iși crează un Cont pe Site, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.
Clientul îșii poate modifica opțiunea cu privire la acordul emis catre Vânzător în orice moment:
2.1. prin contactarea bebetop.ro in acest sens.
2.2. prin modificarea setărilor din Contul de client la sectiunea “Abonările mele”.
2.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător.
3. Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
XII. CONFIDENȚIALITATE
1. bebetop.ro va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar in condițiile menționate în prezentul Document.
2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. bebetop.ro nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.
XIII. RĂSPUNDERE
1. Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
2. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Conditiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existența la data plasării Comenzii.
3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
XIV. COMUNICĂRI COMERCIALE
1. Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător.
2. În urma achiziționării unui Bun, Vânzătorul va transmite Clientului Comunicări Comerciale cu privire la sugestii de Bunuri recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul achiziționat.
XV. SCRIEREA DE APRECIERI/COMENTARII1. Scrierea de Aprecieri/Comentarii se poate face, de către Clienți, în secțiunile “Aprecieri”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs.
2. În momentul înregistrării unei anumite Aprecieri/Comentariu pe Site, Clienții acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afisa acest conținut.
XVI. DREPTURILE ASUPRA FOTOGRAFIILOR:
1. Toate drepturile asupra fotografiilor aparțin companiei MONAVAL SRL. Utilizarea acestora fără aprobarea prealabilă explicită nu este permisă.
XVII. FACTURARE – PLATĂ
1. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
2. Vânzătorul va transmite Clientului factura aferenta Comenzii ce conține Bunuri vândute de bebetop.ro, fizic în colet, prin SMS sau la adresa de e-mail menționată de Client la finalizarea Comenzii.
3. Prin trimiterea Comenzii, Clientul își exprimă acordul să primească facturile în format fizic în colet sau în format electronic, la numărul de telefon sau adresa de e-mail menționate la finalizarea Comenzii.
4 Datele cardului de plată ale Clientului nu vor fi accesibile bebetop.ro și nici nu vor fi stocate de către de bebetop.ro sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este BANCA TRANSILVANIA SRL, prin platforma de plată eBTpay, societate constituită și care funcționează conform legislației din România, înregistrată la registrul comertului cu numărul J40/9170/2003, având sediul social situat în Bulevardul Pierre de Coubertin 3-5 Office Building, etaj 4, Bucuresti, sector 2, 021901.
XVIII. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
1. Te rugăm să parcurgi politica de Confidentialitatea Datelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
XIX. FOLOLSIREA COOKIE-URILOR
1. Vezi politica de Utilizare Cookies, care face parte din prezentul Document.
XX. FORȚA MAJORĂ
1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
XXI. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Clienți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
XXII. PREVEDERI FINALE
1. Datele personale ale Clienţilor furnizate în timpul înregistrării în Magazin sunt prelucrate de către MONAVAL SRL exclusiv în scopul realizării comenzilor; ele mai pot fi prelucrate şi în scopuri de marketing, dacă Clientul îşi exprimă acordul pentru acest lucru, într-o declaraţie separată. Clientul are dreptul de a completa, actualiza, corecta datele personale, de a retrage definitiv sau doar pentru o anume perioadă de timp permisiunea pentru prelucrarea lor sau de a cere ştergerea lor dacă sunt incomplete, neactuale, neadevărate sau au fost colectate prin încălcarea legii sau nu sunt neapărat necesare pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate, precum şi dreptul de a se împotrivi în cazul prelucrării datelor personale în scopuri de marketing. Aceste informații sunt detaliate în Politica de Confidențialitate care este o completarea la prezentul Regulament.
2. Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibilă achiziţionarea produselor oferite de Magazin. Magazinul oferă Clientului posibilitatea de a lua la cunoştinţă prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii. Clienţii care deţin cont în Magazin vor fi informaţi cu privire la modificarea Regulamentului prin e-mail. Clientul care nu acceptă modificările aduse la Regulament are dreptul de a-şi închide contul în orice moment.
Iți mulțumim!